Karriere i Djøf
Her kan du læse om Djøf som arbejdsplads, finde ledige stillinger og sende en uopfordret ansøgning.
I Djøf synes vi, at det er vigtigt at give nye ansatte en god start - både fagligt og socialt. Når nye medarbejdere starter i Djøf, får de derfor en tutor og gennemgår et introduktionsprogram. På den måde bliver de sat grundigt ind i deres opgaver, får kendskab til nødvendige redskaber samtidig med, at de lærer deres kolleger, forretningsgange og arbejdsområderne at kende.
Vores medlemmer er udviklingsorienterede og kvalitetsbevidste. Det stiller store krav til vores professionalisme. Vi opsamler, kvalificerer og formidler viden gennem kompetent rådgivning og sparring og sikrer de bedste vilkår på arbejdsmarkedet for vores medlemmer.
Bliv vores nye Paid Social Specialist – og gør en forskel med dine kampagner
Vi søger en specialist, der vil være med til at løfte vores kampagner til næste niveau. Du bliver en del af Brand og marketing i Djøf og får ansvaret for at planlægge, eksekvere og optimere vores paid social-indsatser.
Stillingen er ny. Og det er netop derfor, vi håber, du har mod på at forme både rolle og proces sammen med os. Vi har brug for dig, der tænker i løsninger, tester nyt og skaber struktur, så vi får mest muligt ud af vores platforme. Du bliver en del af et velfungerende team med 11 dygtige kolleger, som skaber kampagner, der rykker – og som er tæt forbundet med resten af huset. Sammen arbejder vi på at få strategien ud at leve.
Vi arbejder for at flytte noget
I Brand og marketing skaber vi kampagner, der understøtter Djøfs strategi og forretningsmål. Vi er 11 kolleger, der samarbejder tæt med resten af huset – og vi glæder os til at få dig med på holdet.
Du skal blandt andet:
- Planlægge, opsætte og optimere annoncer på sociale medier
- Skabe og udvikle en inhouse-proces for paid social
- Holde styr på kampagnekalender og -performance
- Samarbejde tæt med social media-teamet, indholdsskabere og mediebureau
- Evaluere og rapportere kampagneresultater
- Dele viden og holde os ajour med trends og tendenser
Lyder det som noget for dig?
HR-konsulent til barselsvikariat – med fokus på personaleadministration og rekruttering
Har du lyst til et job med faglig udvikling, ansvar og mening? Du bliver en del af et HR-team, hvor samarbejde og fleksibilitet går hånd i hånd. Dine hovedopgaver vil være inden for personaleadministration, herunder opgaver i forbindelse med ansættelse, fratrædelse, ferie, fridage, sygdom, mm. Du vil også komme til at arbejde med rekruttering, som bl.a. foregår i vores rekrutteringssystem Elvium.
Du skal sammen med os lykkes med at …
- udarbejde ansættelses- og fratrædelsesdokumenter, sætte gang i onboarding, oprette medarbejdere i selvbetjeningsmodul til lønsystem i forbindelse med ansættelser, fratrædelser og løbende ændringer, tilmeldinger/afmeldinger til medarbejderordninger – mobiltelefon, forsikringer, erhvervskort og pension
- kommunikere nyheder om medarbejdere og opdatere HR’s tekster på vores intranet
- bidrage til at understøtte og koordinere processen med rekruttering af nye medarbejdere sammen med chefer, TR og ansættelsesudvalg, herunder markedsføring af jobopslag og håndtering af ansøgninger.
Lyder det som noget for dig?
Proaktiv og ambitiøs forsikringsrådgiver
I Djøfs forsikringsteam får du ansvaret for nysalg og opsalg af forsikringer til vores medlemmer.
Din kerneopgave bliver at kontakte vores eksisterende og potentielle medlemmer og gennem grundig behovsafdækning tilbyde forsikringer målrettet det enkelte medlem.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:
- udarbejde forsikringsforslag over telefonen
- rådgivning og salg til eksisterende og potentielle medlemmer
- designe den helt rigtige forsikringsløsning, som dækker vores medlemmers behov og ønsker
Lyder det som noget for dig?
Barselsvikariat i Djøfs Medlemsservice
I Djøfs telemarketing- og medlemsserviceteam får du ansvaret for at sikre, at nye og eksisterende medlemmer får en værdifuld oplevelse og føler sig set, hørt og hjulpet i deres medlemskab.
Dine kerneopgaver bliver som første kontaktpunkt for mange medlemmer, at lytte, hjælpe og skabe tillid gennem hver eneste samtale og henvendelse.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:
- gennemføre onboarding-samtaler med nye medlemmer og hjælpe dem godt i gang i Djøf
- skabe værdi ved at afdække medlemmernes behov og matche dem med relevante tilbud, rådgivning og fordele
- kontakte eksisterende medlemmer som led i vores loyalitetsprogram
- følge op på kampagner, medlemsaktiviteter og rådgivningsforløb
Lyder det som noget for dig?
Studerende til studenterrådgivningen
I Djøfs studenterrådgivning ligger dit primære fokus i, at stille de studerende medlemmer stærkere i deres studiejob og fremtidige arbejdsliv.
Det gør du ved at rådgive både telefonisk og over mail, hvor medlemmets ønsker og behov er det der former din arbejdsdag.
Dine opgaver vil blandt andet være at:
- sparre med medlemmer i forhold til jobsøgning, arbejdsliv, lønforhandlinger m.v.
- rådgive medlemmer om fx kontrakter og ansættelsesvilkår i studiejobs
- ringe til medlemmer og tilbyde relevant rådgivning i forhold til deres situation
- forhandle og rådgive i sager om fx manglende køn eller afskedigelser.
Lyder det som noget for dig?
Hvordan rekrutterer vi i Djøf?
I Djøf anvender vi test og vurderingsredskaber, når vi rekrutterer og udvikler medarbejdere og ledere. Det kræver, at vi hele tiden professionaliserer vores vurderingsmetoder, og derfor er det helt naturligt for os at bidrage til øget professionalisme i brugen af personvurderingsværktøjer, dels for at højne etiske standarder, og dels for at skabe gældende retningslinjer.
Vi er medlem af Videnscenter for professionel personvurdering (VPP). VPPs mission er at sætte standarden for anstændig og professionel personvurdering i erhvervssammenhæng.
Rekrutteringsforløbet i Djøf forløber typisk over et par uger og består af 2 samtalerunder og en test. Ansættelsesudvalget består oftest af den nærmeste leder og repræsentanter for de kolleger, der skal arbejde tæt sammen med den nye kollega. Testen udføres af konsulenter fra vores HR-afdeling og tager udgangspunkt i arbejdsstil, og måler motivation og talent. Testen hedder Wave Focus Styles og er udarbejdet af Saville Consulting.
Hvordan er det at starte i Djøf?
I Djøf anser vi det for vigtigt at give nye ansatte en god start - både fagligt og socialt. Når nye medarbejdere starter i Djøf, får de en tutor og gennemgår et introduktionsprogram, så de bliver sat grundigt ind i deres nye opgaver, får kendskab til nødvendige redskaber samtidig med, at de lærer huset at kende - både medarbejderne, forretningsgangene og arbejdsområderne.
Send en uopfordret ansøgning til os
Når vi modtager uopfordrede ansøgninger, vurderer vores HR-afdeling dem og opbevarer dem i op til et halvt år.
Hvis du vil sende en uopfordret ansøgning om et job i Djøfs sekretariat, skal du uploade din ansøgning, cv og eksamenspapirer via vores rekrutteringssystem Elvium.
Vi vurderer løbende de uopfordrede ansøgninger.
Af og til kontakter vi også uopfordrede ansøgere direkte til en samtale om en ledig stilling.