]]>

Arrangement

Skab forbedringer gennem servicedesign

Mød og lær af en af landets førende virksomhedsrådgiver, når ekspert og forfatter Søren Bechmann underviser i servicedesign.

Eventpuljen

Hvad handler arrangementet om?

Søren Bechmann er partner og adm. direktør i Service Design Institute, hvor han blandt andet rådgiver store offentlige og private virksomheder i servicedesign. Til arrangementet giver han dig en forståelse for, hvad servicedesign er og giver en række eksempler på, hvordan servicedesign kan anvendes i praksis til at skabe varige forbedringer i private og offentlige organisationer.

Derudover får du mulighed for at tale og netværke med andre, der også interesserer sig for at skabe serviceforbedringer og innovation.

Servicedesigntænkning handler om, hvordan man udvikler serviceydelser, der skaber øget værdi for virksomheder og organisationer blandt andet gennem designtænkning. Og ved at involvere kunder og brugere og på den måde få en dyb forståelse for deres udfordringer, problemer, ønsker og behov. Det er grundlæggende en innovationsmetode, som forholder sig til alle aspekter af den serviceydelse, som man vil udvikle.

Arrangementet indledes af Morten Bekholm, der gennem Eventpuljen i Djøf har taget initiativ til arrangementet. Morten deler Sørens interesse for gode serviceoplevelser og innovation igennem servicedesign og har erfaring med praktisk anvendelse af servicedesign som konsulent på Nordsjællands Hospital efterfulgt af jobbet som Global Market Intelligence Manager hos Hempel.

Arrangementet har ikke flere afholdelser på nuværende tidspunkt

Se alle