]]>

Arrangement

Få værktøjer til dit hybride arbejde

Få værktøjer til at trives og lykkes, nå du arbejder hybridt.

Dato og sted

06. oktober 2022
Online

Varighed

16:00-17:30

Pris

Gratis
For alle

Hvad handler arrangementet om?

Det hybride arbejde er kommet for at blive. Nogle dage arbejder du hjemme, andre dage er du på kontoret. Eller måske arbejder du tidsforskudt af dine kolleger, så du kan få det hele til at hænge sammen. Planlægning og koordinering fylder mere i din arbejdsdag og du overvejer måske, hvordan du sikrer synlighed blandt dine kolleger eller fremdrift på dine arbejdsopgaver. Den hybride arbejdsmodel er på ingen måde færdigudviklet, men der er masser af gode værktøjer, som du med fordel kan anvende og dermed sikre, at du trives og lykkes med dit arbejde.

På webinaret kigger vi på konkrete værktøjer, som kan støtte dig i din hybride hverdag i forhold til:

  • dine arbejdsopgaver: indbygning af feedback/review, overvejelser om kommunikationskanaler og asynkront arbejde
  • din chef: sikring af fremdrift og resultater, trivsel og involvering
  • kolleger og samarbejdspartnere: digitale metoder til at sikre fremdrift og involvering
  • dig selv: eksperimentér, reflektér, eksternalisér.

Der vil også være god mulighed for at fortælle om dine gode erfaringer med værktøjer, som giver dig et godt hybridt arbejde. Så gode idéer er meget velkomne, da vi alle kan lære mange nye ting i det hybride arbejde.

Pia Ravn

Pia Ravn
Chefkonsulent i Djøf Karriere og Erhverv

Pia arbejder med en bred vifte af opgaver inden for karriereområdet; hun rådgiver medlemmer, kører workshops og udvikler nye services. Særligt fokus er på fremtidens arbejdsmarked og hvad det bringer af udfordringer og muligheder både for det enkelte individ og virksomhederne. 
Steen Vive

Steen Vive
Chefkonsulent, Djøf

Pris og praktisk info

  • Pris
  • Ikke-medlemmer
    Gratis
  • Medlemmer
    Gratis
  • Sted
  • Online
  • Arrangementets referencenr.
  • 36443
  • Frist
  • Tilmeldingsfrist
    6. oktober 2022 kl. 16:00
  • Yderligere info, kontakt
  • Elsa Jonesco

    Elsa Jonesco
    Projektsekretær
    karriere@djoef.dk
    33 95 01 63

  • Behandling af personoplysninger
  • Når du deltager i et arrangement hos Djøf, behandler vi nogle personoplysninger om dig. Du kan læse mere om Djøfs behandling af personoplysninger i vores privatlivspolitik. Læs også Djøfs privatlivspolitik for webinarer via Zoom.

    Din sikkerhed ved brug af Zoom
    Når du deltager i et online-arrangement, online-netværk eller online-kursus arrangeret af Djøf, vil det foregå via videotjenesten Zoom. Djøf har en virksomhedslicens og anvender Zoom Pro account. Læs mere om, hvordan Djøf anvender Zoom.

Se alle