Gå til hovedindhold
Netværk

Netværk om grafisk facilitering i praksis - for proces- og projektfolk

3 møder

Udbyg din visuelle værktøjskasse. Praksisnært, deltagerdrevet netværk for dig, der bruger grafisk facilitering til møder og workshops. Vi træner teknikker og giver hinanden sparring på konkrete udfordringer og skiftes til at facilitere.

Hvem kan deltage?
Kun for medlemmer af Djøf
Pris
0 kr.
Sted
Varighed

3 møder

Alle dage 9.30-13.00

Er netværket for dig?

Netværket er for dig, der arbejder med facilitering, udvikling og projekter — fx konsulenter, projektledere, proces- og teamfacilitatorer samt ledere og specialister, der designer møder og workshops. 

Uanset om du jonglerer rundt med tusserne allerede eller om du stadig er bambi på blankt papir, så er netværket for dig, der vil styrke møder og projekter med visuelle greb på papir. 

For at deltage på netværket skal du: 

  • være medlem af Djøf 
  • arbejde med facilitering af processer og møder 
  • have lyst til at dele erfaringer og få sparring på egne cases 
  • være indstillet på, at deltagerne på skift planlægger og faciliterer møder 
  • kunne medbringe simple materialer (papir, tusser) til eget forbrug og evt. lægge hus til et møde.

Det får du på netværket

  • Træning i konkrete teknikker til grafisk facilitering 
  • Træning i at visualisere komplekse drøftelser, beslutninger og planer 
  • Sparring på dine egne cases i små grupper 
  • Tryg træning i rollen som facilitator – i et fagligt fællesskab, hvor vi lærer af og med hinanden.

Netværkets indhold og forløb

Netværksmøderne tager udgangspunkt i konkrete, aktuelle temaer, som deltagerne bestemmer — fx: 

  • Grafisk facilitering fra idé til projekt 
  • Visuelle beslutningsprocesser i praksis  
  • Visualisering af brugerrejser og arbejdsgange 
  • Ikonbibliotek, layout og komposition i praksis 
  • Visuelle skabeloner til at understøtte dialog og samarbejde.

Netværket består af faciliterede møder á ca. 3 timer, hvor vi træner teknikker, deler viden og giver sparring på aktuelle cases. På 3. møde beslutter deltagerne om møderækken skal fortsætte. 

Første møde faciliteres af en konsulent fra Djøf, som har erfaring med grafisk facilitering. Møderne holdes derefter på skift hos deltagerne. Vi aftaler de næste temaer og værter på første møde. 

Djøf sørger for materialer til det første møde.  

  • 4. marts 2026, kl. 9.30-13.00

  • 8. april 2026, kl. 9.30-13.00

  • 6. maj 2026, kl. 9.30-13.00

Praktisk information

Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.

Hvornår er afmeldingsfrist?

Se alt om, hvornår og hvordan du kan afmelde dig i vores handelsbetingelser.

Hvordan håndterer I mine personoplysninger?

Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger. 

Få ny viden og inspiration


I Djøfs kalender kan du finde en lang række af faglige og sociale arrangementer, kurser og netværksgrupper, der handler om alt fra personlig udvikling, aktuelle samfundsemner, lovændringer, ledelse, trivsel og meget mere. Skal du med?