Kontakt os
Ring på 33 95 97 00
Alle hverdage kl. 9.00-16.00.
Kom med og bliv en del af et fællesskab med andre arbejdsledige, og få sparring og inspiration der kan styrke din jobsøgningsproces.
2 timer
Alle dage 9.30-11.30
Når du er jobsøgende, kan det være en stor hjælp at have en netværksgruppe med andre, der er i samme situation som dig.
Netværket er en mulighed for at udveksle erfaringer, refleksioner og udfordringer med andre jobsøgende. Gennem møderne vil du blive inspireret, få idéer og sparring, der kan give ny energi, konkrete råd til handling og stille dig stærkere i din jobsøgning.
For at deltage på netværket skal du:
Når du er jobsøgende, kan det være en stor hjælp at have en netværksgruppe med andre, der er i samme situation som dig.
I netværket deler vi viden og udveksler aktuelle erfaringer med jobsøgningen. Det er et forum, hvor vi i fællesskab bliver klogere på, hvad der virker godt, og hvad der virker mindre godt gennem samtaler og sparring.
For mange har det været et vigtigt element til at holde energien i jobjagten og få ny inspiration.
Netværket består af tre faciliterede møder, og hvert møde har et fastlagt tema.
De 3 temaer er:
Netværket faciliteres og ledes af en konsulent fra Djøf. Deltagerne sikrer via aktiv og engageret deltagelse indhold og værdi i netværket.
Netværket løber over tre møder a 2 timers varighed fra kl. 9.30-11.30.
Torsdag den 7. november 2024, 9.30-11.30
Møde 1
Tema: Jobsøgningsstrategier
Torsdag den 5. december 2024, 9.30-11.30
Møde 2
Tema: Netværksbaseret jobsøgning
Torsdag den 9. januar 2025, 9.30-11.30
Møde 3
Tema: Motivationen i jobsøgningen
Netværksgruppen har som et af sine primære formål at udvide deltagernes personlige netværk. Når du tilmelder dig en netværksgruppe hos Djøf, har vi derfor brug for at dele nogle oplysninger om dig med de øvrige deltagere, så I kan få mest muligt ud af netværket, og så facilitatorer/oplægsholdere kan forberede sig bedst muligt.
Djøf udarbejder en deltagerliste med deltagernes navne, stillingsbetegnelser, ansættelsessteder og mailadresser (den, som du har oplyst ved tilmeldingen). Deltagerlisten udleveres til deltagere og facilitatorer/eventuelle oplægsholdere, ligesom der vil blive uddelt navneskilte og bordkort.
Hvem møder du?
Ulla Kirsten Grymer
Chefkonsulent, Djøf
Hvem møder du?
Ulla Kirsten Grymer
Chefkonsulent, Djøf
Praktisk information
Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.
Se alt om, hvornår og hvordan du kan afmelde dig i vores handelsbetingelser.
Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger.
Du kan også læse vores privatlivspolitik for webinarer på Zoom.
Når du deltager i et online Djøf-arrangement vil det foregå via platformen Zoom. Du kan læse mere om, hvordan Djøf håndterer dine data i forbindelse med online arrangementer her
Få ny viden og inspiration
Kontakt os
Ring på 33 95 97 00
Alle hverdage kl. 9.00-16.00.