Balance i arbejdslivet som neurodivergent
Bliv en del af et fællesskab med andre, der ligesom du er neurodivergent, og få inspiration til, hvordan du håndterer udfordringer i dit job.
2 timer
15.30-17.30
Er netværket for dig?
Har du lyst til at tale med andre om de udfordringer, du møder i arbejdslivet som neurodivergent, og tror du på, at I sammen kan lære af hinandens erfaringer og støtte hinanden? Så deltag på netværksmødet, hvor vi sætter fokus på arbejdstid og hjælpemidler.
Det får du på netværket
Vi drøfter, hvilke redskaber og teknikker, der hjælper dig med at skabe balance og trivsel i dig arbejdsliv.
Du kan deltage, hvis du er neurodivergent og i job. Det er underordnet om du er nydiagnosticeret eller har kendt til din diagnose i mange år.
Om serien af netværksmøder for neurodivergente
Henover efteråret og vinteren afholder vi tre netværksmøder med fokus på at være i job som neurodivergent. Gennem samtaler og øvelser ønsker vi at give dig mulighed for at inspirere andre og få sparring på de udfordringer, du møder i forbindelse med dit arbejdsliv. Du får også et forum, hvor du kan dele de positive erfaringer, styrker og fordele, der kan være ved at være neurodivergent.
Du kan deltage enten på det fysiske møde eller det virtuelle alt efter, hvad der passer dig bedst. Du er velkommen til at deltage i det antal møder, du vil.
Sæt kryds i kalenderen, så du kan komme med til:
- Følelser på jobbet som neurodivergent den 21. januar 2025 (København) eller den 30. januar 2025 (online).
Til dig, der deltager på onlinemødet
- Mødet foregår via Zoom.
- Der vil være en facilitator fra Djøf, der leder processen.
- Samtalerne foregår både i plenum og i mindre grupperum.
- Som udgangspunkt ønsker vi, du har tændt kamera og lyd på din computer, da det giver den bedste fællesskabsfølelse og øger tryghed i rummet, at vi ved, hvem hinanden er. Hvis der er særlige forhold fx at du sidder et offentligt sted, eller din forbindelse ikke er stærk nok til video, så er det helt ok.
- Mødet bliver ikke optaget.
- Mødet er fortroligt.
Netværkets indhold og forløb
Mulighed for at tjekke lyd og mikrofon
Velkommen, rammen og formålet med mødet
Korte oplæg, samtaler i grupper og individuel refleksion
Tjek ud
Tak for i dag
Ulla Kirsten Grymer
Chefkonsulent, Djøf
Hvem møder du?
Ulla Kirsten Grymer
Chefkonsulent, Djøf
Praktisk information
Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.
Se yderligere praktiske informationer og FAQ om kurserHvornår foregår det?
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig?
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Hvornår er afmeldingsfrist?
Se alt om, hvornår og hvordan du kan afmelde dig i vores handelsbetingelser.
Hvordan betaler jeg?
En måned før start modtager du eller din arbejdsplads en faktura.
Se alt om betaling i vores handelsbetingelser.
Hvordan håndterer I mine personoplysninger?
Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger.
Du kan også læse vores privatlivspolitik for webinarer på Zoom.
Hvordan er sikkerheden med Zoom?
Når du deltager i et online Djøf-arrangement vil det foregå via platformen Zoom. Du kan læse mere om, hvordan Djøf håndterer dine data i forbindelse med online arrangementer her
Få ny viden og inspiration
I Djøfs kalender kan du finde en lang række af faglige og sociale arrangementer, kurser og netværksgrupper, der handler om alt fra personlig udvikling, aktuelle samfundsemner, lovændringer, ledelse, trivsel og meget mere. Skal du med?