Gå til hovedindhold
Arrangement

Speak up, step up and show up - strengthen your impact through negotiation

Negotiation is a key skill in any profession. In this session, you’ll explore how to shift your mindset and use it as a tool to lead, influence, and create value.

Hvem kan deltage?
Kun for medlemmer af Djøf
Pris
0 kr.
Varighed

2 timer og 30 minutter

17.30-20.00

Om arrangementet

Negotiation is the 5th most important skill across all professions, yet often overlooked.

In this session, you’ll meet Tine, a seasoned negotiator with years of experience closing million-dollar deals. She’s passionate about helping both businesses and individuals achieve their goals through SMARTnership® negotiation. As a trusted advisor, strategist and trainer, Tine gives her clients the knowledge and confidence they need to negotiate with clarity and impact.

You’ll learn how to shift your mindset and use negotiation as a tool to lead, influence and create value. Discover the SMARTnership® method and why negotiators who embrace AI will replace those who don’t.

Program

  • Check in

  • Welcome everyone

  • Presentation

  • Q&A

  • Networking

  • Thanks for today

Tine Anneberg

Praktisk information

Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.

Hvornår foregår det?
27. august 2025, 17.30
Hvor foregår det?
Djøf
Mødelokale Plenum
Gothersgade 133
1123 København
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig?
26. august 2025, 21.30
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Ann Grøndahl Larsen
anl@djoef.dk
Hvordan håndterer I mine personoplysninger?

Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger. 

Få ny viden og inspiration


I Djøfs kalender kan du finde en lang række af faglige og sociale arrangementer, kurser og netværksgrupper, der handler om alt fra personlig udvikling, aktuelle samfundsemner, lovændringer, ledelse, trivsel og meget mere. Skal du med?