Gå til hovedindhold
Netværk

Netværk for erfarne kvinder i ledelse

4 møder

Et netværk for erfarne, kvindelige ledere. Kernen er: kvinder udvikler kvinder – vi løfter hinanden gennem erfaring, viden og netværk.

Hvem kan deltage?
Både for medlemmer og ikke-medlemmer
Pris
1.360 kr. ekskl. moms for medlemmer
Se alle priser
Varighed

4 møder

Alle møder 9.00-12.00

Er netværket for dig?

Måske har du i din hverdag ikke adgang til et fortroligt rum med andre kvindelige ledere? Så er netværket for dig. For her handler det om at dele virkeligheden, som den er. Både de gode resultater og de svære situationer - for at styrke både din ledelsespraksis og fremtidige karriere.

Du ønsker at udvikle dig og blive inspireret gennem konkrete dilemmaer, sparring med ligesindede, og med afsæt i egen ledelseshverdag.

Hvem kan deltage:

  • Kvinder med flere års ledelseserfaring (minimum 5 år) fra privat-, offentlig- eller civilsamfundssektoren.
  • Dig, der er nysgerrig og bringer dine egne erfaringer og cases i spil på en konstruktiv måde.
  • Dig, der vil bidrage i et faciliteret format, hvor din faglighed og passion for ledelse er i centrum.

Det får du på netværket

Som deltager i netværket får du:

  • indsigt i, hvordan andre kvinder forvalter og balancerer ledelsesansvar og karriereambitioner
  • sparring på konkrete ledelsesdilemmaer fra ligestillede ledere i et fortroligt rum
  • et stærkt netværk af kvinder, der inspirerer hinanden i lederrollen
  • genkendelige redskaber og tilgange til at styrke din ledelsespraksis.

Netværkets indhold og forløb

Netværksmøderne tager udgangspunkt i dit vigtigste værktøj: Dig selv. Altid med fokus på at ledelse både er handling, mening og retning. 

På hvert møde er der:

  1. Korte faglige oplæg, som danner afsæt for dialog og sparring i makkerpar og mindre grupper
  2. Refleksionsøvelser og dilemmacases fra din egen ledelseshverdag 
  3. Udfordring og sparring – vi eksperimenterer med din egen og andres opfattelse af din ledelsesstil, din motivation for ledelse, og din evne til at skabe resultater.

Du vil inden møderne modtage program og baggrundsmateriale til inspiration. Der vil også være mindre forberedelsesopgaver før og efter møderne.

Opsummeret:

  • 4 faciliterede møder i Djøf á 3 intensive timer (kl. 9.00–12.00). Mulighed for croissant og uformel networking fra 8.30, og afslutning med sandwich.
  • Et af møderne holdes delvist ude i det fri (tæt på offentlig transport) – hvis vejret er hæderligt.
  • Antal deltagere: 10–15 (max. 18).
  • 20. maj 2026, 9.00-12.00

    Tema: Ambitioner for din ledergerning og mål i dit arbejdsliv

  • 18. juni 2026, 9.00-12.00

    Tema: Ledelsesdilemmaer i praksis – konflikter, svære samtaler og forventningspres

  • 26. august 2026, 9.00-12.00

    Tema vælges af deltagerne (fx: visionær ledelse i en driftstung hverdag, følgeskab, resultater)

  • 22. september 2026, 9.00-12.00

    Tema vælges af deltagerne (fx: konflikter i ledelsesteamet, forhandling i praksis, ledertrivsel)

Anne-Mette Steinmeier

Djøf

Hvem møder du?

Anne-Mette Steinmeier

Djøf

Opmærksomhed og engagement kendetegner Anne-Mette – både når hun faciliterer netværksgrupper og er i dialog med Djøfs medlemmer. Anne-Mette har mere end 10 års erfaring med at skabe lærings- og udviklingsrum, og bruger ofte grafisk facilitering i sin undervisning. Anne-Mette har været personaleleder og HR-chef i en privat virksomhed og konsulentbranchen. Hun kender derfor indgående til de karrieremuligheder og –udfordringer, Djøf-medlemmer med og uden ledelsesansvar kan møde her.

Praktisk information

Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.

Hvornår foregår det?
20. maj 2026, 9.00
Hvor foregår det?
Djøf
Gothersgade 133
1123 København K
Hvad koster det at deltage?
Medlemmer
1.360 kr. ekskl. moms

Ikke-medlemmer
2.720 kr. ekskl. moms
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig?
13. maj 2026, 12.00
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Julie Urth
juu@djoef.dk
Hvornår er afmeldingsfrist?

Se alt om, hvornår og hvordan du kan afmelde dig i vores handelsbetingelser.

Hvordan betaler jeg?

Vi fakturerer typisk 7 dage før 1. netværksmøde. Betalingsfristen er 30 dage fra fakturadato. Hvis din arbejdsplads betaler, sender vi fakturaen direkte til dem, baseret på de oplysninger, du gav ved tilmelding.

Se alt om betaling i vores handelsbetingelser.

Hvordan håndterer I mine personoplysninger?

Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger. 

Få ny viden og inspiration


I Djøfs kalender kan du finde en lang række af faglige og sociale arrangementer, kurser og netværksgrupper, der handler om alt fra personlig udvikling, aktuelle samfundsemner, lovændringer, ledelse, trivsel og meget mere. Skal du med?