]]>

Arrangement

Få værktøjer til dit hybride arbejde

Få værktøjer til at trives og lykkes, nå du arbejder hybridt.

Hvad handler arrangementet om?

Det hybride arbejde er kommet for at blive. Nogle dage arbejder du hjemme, andre dage er du på kontoret. Eller måske arbejder du tidsforskudt af dine kolleger, så du kan få det hele til at hænge sammen. Planlægning og koordinering fylder mere i din arbejdsdag og du overvejer måske, hvordan du sikrer synlighed blandt dine kolleger eller fremdrift på dine arbejdsopgaver. Den hybride arbejdsmodel er på ingen måde færdigudviklet, men der er masser af gode værktøjer, som du med fordel kan anvende og dermed sikre, at du trives og lykkes med dit arbejde.

På webinaret kigger vi på konkrete værktøjer, som kan støtte dig i din hybride hverdag i forhold til:

  • dine arbejdsopgaver: indbygning af feedback/review, overvejelser om kommunikationskanaler og asynkront arbejde
  • din chef: sikring af fremdrift og resultater, trivsel og involvering
  • kolleger og samarbejdspartnere: digitale metoder til at sikre fremdrift og involvering
  • dig selv: eksperimentér, reflektér, eksternalisér.

Der vil også være god mulighed for at fortælle om dine gode erfaringer med værktøjer, som giver dig et godt hybridt arbejde. Så gode idéer er meget velkomne, da vi alle kan lære mange nye ting i det hybride arbejde.

Arrangementet har ikke flere afholdelser på nuværende tidspunkt

Se alle