]]>

Djøf

Din sikkerhed ved brugen af Zoom

Få svar på de oftest stillede spørgsmål om Djøfs brug af Zoom.

Djøf anvender videotjenesten Zoom til onlinemøder og arrangementer. For at sikre dig den størst mulige sikkerhed har Djøf taget en række forholdsregler, der sikrer, at alle vores møder og arrangementer via Zoom foregår sikkert og forsvarligt.

Få svar på de oftest stillede spørgsmål om Djøfs brug af Zoom.

Djøf har brugt Zoom siden 2017 og har gode erfaringer med platformen. Vi benytter os af en professionel Zoom licens, hvilket betyder, at vi har indgået en selvstændig og forhandlet databehandleraftale med Zoom. Aftalen er derfor tilpasset vores privatlivspolitik.

Vi anvender en særlig konfiguration, som giver en sikker opsætning af vores møder. Derudover skal du anvende et password for at deltage i vores online møder og arrangementer.

Når du logger ind, vil du vente i et digitalt venterum, før du kan deltage. Du kan først deltage, når du er blevet godkendt af vores mødeleder, som herefter giver dig adgang til det digitale møde eller arrangement. Denne proces forhindrer, at uvedkommende kan tilgå vores online møder og arrangementer.

Datatrafikken er krypteret i samme omfang som hos øvrige store udbydere af videoplatforme.

Du behøver ikke oprette en Zoomkonto for at deltage i vores online møder eller arrangementer. Du skal blot klikke på det link, du modtager fra Djøf, når du tilmelder dig. Derefter tilgår du mødet via et password.

Du kan deltage via tablet eller smartphone. Det kræver blot, at du henter appen ’Zoom Cloud Meetings’.

Husk at opdatere appen løbende. Zoom har konstant fokus på at lukke evtuelle sikkerhedshuller, og de sender hele tiden nye opdateringer ud til brugerne.

Du kan gøre flere ting:

  • Du kan omgås installationen af Zoom ved at deltage via din browser. Bemærk, du kan opleve begrænset funktionalitet. Gå til zoom.us/join og indtast Meeting ID og Password, som du har fået tilsendt.
  • Ønsker du at deltage via smartphone eller tablet, skal du først downloade app'en Zoom Cloud Meetings. Indtast Meeting ID og Password, som du har fået tilsendt.
  • Har du din egen private computer, kan du bruge den i stedet for. Du får den bedste mødeoplevelse ved at downloade programmet på en pc. Du aktiverer download automatisk, når du trykker på linket, du har fået tilsendt. Derefter vælger du 'Kør' og indtaster det Password, som du har fået tilsendt.
I de tilfælde, hvor vi laver en videooptagelse af webinaret kan du være ganske rolig for, at dine oplysninger ikke fremgår af optagelsen. Optagelsen indeholder kun oplægsholderne og det, Djøf deler på skærmen fx slides.  Q&A og polls vil ikke fremgå af optagelsen.

Djøfs privatlivspolitik for webinarer via Zoom

Har du spørgsmål til brugen af Zoom, er du velkommen til at ringe til os på alle hverdage kl. 9.00-16.00 på 33 95 97 00 eller skriv en mail til dk¤djoef¤djoef.