Hjemmearbejde giver fleksibilitet, men kan udfordre vores arbejdsfællesskab, samarbejder, trivsel og opgaveløsning.
Der findes ingen færdig løsning på, hvordan du og dine kolleger bedst bringer hybride arbejdsformer i spil på arbejdspladsen. Men jeres arbejdsglæde og effektivitet bliver større, når I er bevidste om, hvordan I balancerer tiden mellem hjemmekontoret og arbejdspladsen og antallet af digitale og fysiske møder.
Kom med og bliv klogere på:
- hvad det ”rigtige arbejde” er
- hvor effektiv du er, når du mest arbejder hjemme (det er mindre, end du måske tror)
- hvordan og hvornår du helst skal være på din arbejdsplads – hvad er vigtigt at gøre, mens du er ”onsite”
- hvordan du bedst udnytter din hjemmearbejdsdag og hjemme-arbejdsplads
- hvad asynkront arbejde kræver af dig
- hvilke parametre, der betyder noget for balancen i det hybride arbejdsliv.
Du får:
- viden og konkrete værktøjer fra organisationsanalytikeren
- mulighed for at dele dine erfaringer og høre andres
- uformel networking med andre djøfere.