]]>

Arrangement

Hvad er vigtigt, når du genstarter efter corona?

Kom godt i gang efter coronanedlukningen. Få gode råd til at komme i gang igen og få inspiration til en bedre balance mellem arbejde og fritid.

Online

Hvad handler arrangementet om?

Det kan være krævende at komme op i gear igen og møde ind til en travl hverdag, hvor du ikke selv kan styre hvor og hvornår, du arbejder. På dette webinar får du inspiration til, hvad der er vigtigt at være opmærksom på, når du genstarter, så det bliver så nemt som muligt.

Coronakrisen har også givet os en unik mulighed for at gentænke vores arbejdsliv. Krisen har forandret vores måde at arbejde på og være sammen med andre mennesker. Mange af os ønsker at lave ændringer i vores arbejdsliv og i balancen mellem arbejde og fritid. Derfor får du også idéer til hvilke ønsker og krav, du kan stille til organiseringen af dit arbejde på den lange bane.

På webinaret får du viden og konkrete redskaber inspireret fra den psykologiske forskning om, hvad der kan påvirke dig både positivt og negativt, når du genstarter, og hvad der kan være vigtigt at prioritere i den fremtidige organisering af dit arbejde.

Vi besvarer spørgsmålene:

  • Hvad er der sket med os under coronakrisen? Herunder trends i måden at arbejde på.
  • Hvordan kommer du godt i gang efter coronakrisen?  Herunder hvordan du bedst passer på dig selv, når du starter op; og hvordan du og dine kollegaer kan hjælpe hinanden.
  • Hvilke ønsker har du til organiseringen af dit arbejde på den lange bane?  Herunder strategier til at finde ud af, hvordan du bedst organiserer dit arbejdsliv fremadrettet.

Dit udbytte af webinaret:

  • Du får en forståelse for, hvorfor det er helt naturligt, at du og andre synes det er krævende at starte igen.
  • Du får indsigter og værktøjer, der kan hjælpe dig med at genstarte.
  • Du får idéer og metoder, der kan hjælpe dig med at afklare din foretrukne arbejdsstil fremadrettet.
  • Du får redskaber til, hvordan du kan hjælpe kollegaer, som har svært ved at komme i gang igen.

Webinaret vil være en vekselvirkning mellem oplæg, afstemninger mm ligesom der vil være mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne.

Praktiske informationer

  • Mødet vil foregå via videotjenesten Zoom.
  • Du får tilsendt et link og nærmere information dagen før afholdelse.
  • Du kan logge på via pc/tablet/mobil, og det vil derfor være en god idé at have et headset parat.
  • Vi starter med lydtjek kl. 15.55 og begynder kl. 16.00.

Arrangementet har ikke flere afholdelser på nuværende tidspunkt

Se alle