]]>

Arrangement

Hvad er Influencer Marketing i 2019?

Brugen af influencers i markedsføring er stødt stigende, og man kan ofte ikke scrolle gennem sit Instagram feed uden at blive mødt med sponsorerede opslag. Men hvad er influencer marketing egentlig, og hvad får man ud af det som brand? Det undersøger vi nærmere sammen med nogle eksperter.

Aktivitetspuljen

Hvad handler arrangementet om?

Brugen af influencers i markedsføring er stødt stigende, og man kan ofte ikke scrolle gennem sit Instagram feed uden at blive mødt med sponsorerede opslag af den ene eller anden art. Men hvad er influencer marketing egentlig, hvornår kan det betale sig, og hvad får man ud af det som brand? Det undersøger vi nærmere, når vi får to forskellige influencereksperter fra branchen på besøg.

Louise Bonfils Høck er kommunikationsrådgiver hos kommunikations- og mediebureauet Mindshare, hvor hun arbejder med influencers og rådgiver sine kunder om brugen af influencers. Hun vil præsentere sit syn på, hvordan man kan bruge influencers strategisk i dag i sin markedsføring fx som en del af større kampagner.

Wicki Sørensen er Key Account Manager Micro Influencer Specialist hos influencerbureauet Bloggers Delight. Hun vil præsentere sin viden fra sit tætte samarbejde med influencers i det daglige arbejde og give flere indsigter fra influencerens eget perspektiv.

Program

Kl. 17.30 Intro ved UngKom 
Kl. 17.40 Louise Bonfils Høck, Mindshare
Kl. 18.25 Wicki Sørensen, Bloggers Delight
Kl. 19.10 Spørgsmål og networking.

Arrangementet har ikke flere afholdelser på nuværende tidspunkt

Se alle