]]>

Arrangement

Få styr på mailmarketing

Hvad er mailmarketing egentlig for en størrelse? Det vil Casper Ackermann fra Ackermann Kommunikation fortælle om på dette arrangement, hvor du får hands-on erfaring og teoretisk viden om en af de mest udbredte kommunikationsdiscipliner.

Aktivitetspuljen

Hvad handler arrangementet om?

Arrangementets formål er at give kommunikationsstuderende en mulighed for at få styr på mailmarketing i teori og praksis med Casper Ackermann, der arbejder med mailmarketing i sit bureau Ackermann Kommunikation. Arrangementet er relevant for studerende inden for kommunikationsfaget, da mailmarketing er en af de største marketingdiscipliner i øjeblikket, og mange vil efter uddannelse komme til at sidde i job, hvor de skal lave marketing via mails.

Baggrunden for arrangementet er begyndelsen af forårssemesteret, hvor mange kommunikationsstuderende skal ud og søge et studiejob, og med viden om mailmarketing i bagagen, vil de komme langt. Casper Ackermann vil tale om mailmarketing i teori og praksis, og han vil med deltagerne gennemgå best practices inden for disciplinen samt råde om dos and don'ts.

Deltagerne vil få den helt grundlæggende viden inden for mailmarketing og vil gå fra arrangementet med værktøjerne til selv at kunne gøre relevante overvejelser, når de skal arbejde inden for feltet.

Program

Kl. 18.00 Velkomst
Kl. 18.05 Kort om UngKom og Djøf
Kl. 18.10 Teori og praksis ved Casper Ackermann
Kl. 20.00 Afrunding og spørgsmål

Arrangementet har ikke flere afholdelser på nuværende tidspunkt

Se alle