Djøf

Tjekliste til dit event

Få et hurtigt overblik over, hvad du skal gøre for, at din idé bliver til et fagligt arrangement.

Fra idé til event

Når du har sendt din idé til eventpuljen, kontakter vi dig inden for 1 arbejdsdag. Derefter taler vi idéen igennem med dig. Vi vil gerne sikre, at din idé bliver til et event, du gerne vil holde, og at det følger Djøfs retningslinjer.

Derefter går vi i gang med at planlægge eventet sammen med dig. Djøf vil stå for koordineringen af eventet, når det er planlagt.

Du skal forvente at bruge 3-4 timer på at udvikle og afvikle arrangementet. Tiden dækker perioden, fra du sender din idé, til du står som vært på eventet. Herunder skal du også stå for dialogen med oplægsholder.

Kort tid før arrangementet vil du blive klædt på til værtsrollen af Djøf. Vi forventer, at du er vært til eventet, og at du tager godt imod deltagere og eventuelle oplægsholdere.

Vil du gerne have, at Djøf skal markedsføre dit event, vil det tage 6-8 uger fra idé til event. Når vi har planlagt dit event, går Djøf i gang med at markedsføre det.

Rammer for dit event

Dit idé skal indeholde følgende punkter for at blive et event:

  • Din idé repræsenterer Djøfs værdier.
  • Eventet kan afvikles inden for en fornuftig økonomisk ramme (maks. 250 kr. pr. deltager).
  • Mindre udgifter til honorar eller vingave til oplægsholder er i orden.
  • Eventet er som udgangspunkt kun for medlemmer.
  • Djøf varetager tilmeldinger til eventet.

Udgifter til eventet

Alle udgifter dækkes af eventpuljen. Udgangspunktet er maks. 250 kr. per deltager. Det skal dække forplejning, lokaleleje og udgifter til oplægsholder. Den nærmere fordeling aftales med Djøf.

Send din idé

Beskriv din idé kort og send den til os. Vi kontakter dig indenfor 1 arbejdsdag med tilbud om sparring på både idé og planlægning af dit event. Vi har derfor brug for dine kontaktinformationer. 
Når du sender din idé ind, sker der en behandling af dine personoplysninger. Du kan læse mere i Djøfs privatlivspolitik