Arrangement

Djøf Offentligs repræsentantskabsmøde 2025

Er du medlem af Djøf Offentlig, er du velkommen til at deltage i Djøf Offentligs repræsentantskabsmøde, der finder sted fredag den 25. april kl. 10.30 i DGI-Byen.

Hvem kan deltage?
Kun for medlemmer af Djøf Offentlig
Pris
0 kr.
Varighed

4 timer

10.00-14.00

Om arrangementet

Djøf Offentligs repræsentantskab afholder møde en gang årligt. På det årlige repræsentantskabsmøde fremlægger Djøf Offentligs formand bestyrelsens mundtlige beretning for det seneste år, Djøf Offentligs Forhandlingsfonds årsregnskab forelægges til orientering, og der skal ske en godkendelse af krav til OK26.

Mødet finder sted i mødelokale "Sankt Hans Torv".

Du kan også tilmelde dig Djøf repræsentantskabsmøde, der finder sted samme dag med start kl. 14.30.

Vigtige datoer:

  • Senest fredag den 21. marts - den foreløbige dagsorden udsendes til repræsentantskabet
  • Senest fredag den 28. marts - frist for punkter til dagsorden
  • Senest fredag den 11. april - fremkommer der forslag til dagsordenen, udsendes digital meddelelse om den ændrede dagsorden. Hvis der ikke fremkommer forslag er dagsordenen endelig

Program

  • Ankomst, croissant og netværk

  • Frokost

  • Djøfs repræsentantskabsmøde starter

Praktisk information

Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.

Hvornår foregår det?
25. april 2025, 10.30
Hvor foregår det?
DGI-Byen
Tietgensgade 65
1704 København V
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig?
11. april 2025, 14.00
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Jeanette Blume
jba@djoef.dk
Hvordan håndterer I mine personoplysninger?

Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger. 

Få ny viden og inspiration


I Djøfs kalender kan du finde en lang række af faglige og sociale arrangementer, kurser og netværksgrupper, der handler om alt fra personlig udvikling, aktuelle samfundsemner, lovændringer, ledelse, trivsel og meget mere. Skal du med?